Lauko reklamos derinimas su savivaldybe: Paslaugos ir įstatymai

Lauko reklama, įstatymai ir derinimas

UAB DIARO → Reklamos Leidimų Derinimo Paslaugos Lietuvoje

Kontaktinis Tel. +370 655 77 738

Plačiau →  www.diaro.lt

Lauko reklama yra rinkodaros ir reklamos forma, kuriai būdinga naudojimasis įvairiomis reklamos priemonėmis įvairiose lauko arba viešosios vietos erdvėse. Šios reklamos formos pagrindinis tikslas yra pritraukti praeivių, potencialių klientų arba žiūrovų, dėmesį. Tačiau reklamai įgyvendinti yra būtinas lauko reklamos derinimas su savivaldybe.

Tai gali būti įvairių formų reklama, pradedant nuo tradicinių skelbimų ant stendų ir plakatų iki modernių skaitmeninių ekranų, išorinių reklamų ant pastatų sienų, transporto priemonių dekoravimo ir kitų kūrybingų sprendimų.

Lauko reklama pasižymi dideliu matomumu, nes ji yra eksponuojama viešojoje erdvėje, kurioje daug žmonių kasdien juda. Tai leidžia kompanijoms, prekės ženklams ar renginiams pasiekti didelę auditoriją ir skleisti savo žinutę efektyviai.

Be to, lauko reklama suteikia galimybę prisitaikyti prie vietinės aplinkos, kultūros ir įvykių, kuriuose ji eksponuojama. Tai gali būti efektyvus būdas kurti prekės ženklo įvaizdį, skatinti pardavimus arba pritraukti dėmesį įvykiui ar naujovėms.

Lauko reklama išsiskiria kaip vienas iš efektyviausių rinkodaros būdų, siekiant pasiekti plačiąją auditoriją. Ji įvairiai pasireiškia, nuo spalvingų plakatų iki didelių išorinių reklamų ant pastatų. Ši rūšis leidžia tiesiogiai pasiekti praeivius, potencialius klientus ir bendruomenes, kartu pateikiant kūrybišką ir įsimintiną žinutę. Lauko reklama taip pat yra puikus būdas prisidėti prie vietinės bendruomenės gyvenimo, skatinti ekonomiką ir sukurti teigiamą prekės ženklo įvaizdį.

Inovacijos ir technologijos

Lauko reklama, besivystanti kartu su inovacijomis ir technologijomis, atvėrė naujus horizontus reklamos pasaulyje. Šiandien, skaitmeninės ekranų technologijos ir interaktyvūs elementai leidžia kurti dinamiškas ir pritaikytas reklamas, kurios įtraukia žiūrovus ir sukuria nepakartojamą patirtį. Nauji sprendimai, tokie kaip augmentuota realybė ar judantys reklaminiai stendai, demonstruoja, kad lauko reklama tampa ne tik efektyvi, bet ir moderni, prisitaikanti prie besikeičiančių vartotojų poreikių.

Tvarumas ir lauko reklama

Svarbiausi lauko reklamos kūrėjų iššūkiai šiandien yra siekti tvarumo. Kūrybingas naudojimas tvarios reklamos priemonės ne tik sumažina aplinkos poveikį, bet ir padeda įgyvendinti įmonės socialinę atsakomybę. Medžiagų pasirinkimas, energijos taupymas ir ekologiški dizainai – tai tik keli aspektai, kurie leidžia lauko reklamai tapti draugiška aplinkai. Šis judėjimas įrodo, kad lauko reklama gali ne tik pritraukti dėmesį, bet ir būti žingsniu link tvarumo ir atsakingo reklamos požiūrio.

Išorinės reklamos įrengimo reikalavimai

Norint įrengti lauko reklamą, svarbu išmanyti ir žinoti įstatymus, kurie reglamentuoja reklamos naudojimą, įrengimą ir t.t.

Pagal Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo 12 straipsnį, draudžiama įrengti išorinę reklamą šiose vietose:

  1. Keliuose, virš kelių, kelių juostose ir apsaugos zonose. Išorinę reklamą įrengti taip pat draudžiama gatvėse ir prie jų, jeigu ji gali užstoti technines eismo reguliavimo priemones, pabloginti matomumą, akinti eismo dalyvius, kelti pavojų eismo dalyviams. Draudžiama naudoti išorinę reklamą, imituojančią kelio ženklus ir (ar) naudojančią kelio ženklų simboliką.
  2. Ant skulptūrų, paminklų ir medžių.
  3. Gamtiniuose ir kompleksiniuose draustiniuose, valstybiniuose parkuose, jeigu išorinė reklama nesusijusi su draustiniuose ar valstybiniuose parkuose saugomais kompleksais ir objektais (vertybėmis). Šis draudimas netaikomas įrengiant išorinę reklamą draustiniuose ir valstybiniuose parkuose esančių miestų ir miestelių teritorijose.
  4. Neturint žemę, statinius ar kitus objektus, ant kurių ji įrengiama, nuosavybės teise ar kitais teisėtais pagrindais valdančio asmens (toliau – savininkas) sutikimo.
  5. Neturint leidimo įrengti išorinę reklamą (toliau – leidimas), išskyrus šio straipsnio 2 dalyje nurodytus atvejus.

Leidimas įrengti lauko reklamą nereikalingas, kai:

  1. Reklamos pateikimo priemonės yra nekilnojamojo turto registre įregistruotame statinyje su stogu ir galinėmis sienomis ar be sienų ir ant šių reklamos pateikimo priemonių pateikiama reklama yra Susijusi su šiame statinyje vykdoma veikla.
  2. Reklamos pateikimo priemonės yra patalpose, tačiau reklama yra matoma iš lauko pusės.
  3. Išorinė reklama pateikiama ant transporto priemonės, kuri įrengta kaip prekių pardavimo vieta arba naudojama pagal jos tiesioginę paskirtį žmonėms ir (arba) kroviniams vežti, išskyrus atvejus, kai ant transporto priemonės įrengiama speciali reklamos pateikimo priemonė ir ant jos pateikiama išorinė reklama.
  4. Iškaba turi būti įrengiama pagal Lietuvos Respublikos notariato įstatymu, Lietuvos Respublikos antstolių įstatymu įgaliotos institucijos patvirtintą formą.
  5. Irengiama ne didesnio kaip 0,3 m2 ploto iškaba.
  6. Įrengiama Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgaliotos institucijos nustatytus reikalavimus atitinkanti iškaba, ant kurios ar kurioje pateikiamas tik reklamos davėjo pavadinimas ir (arba) vardas, pavardė arba reklamos davėjo prekybos ar paslaugų teikimo vietos pavadinimas, arba parduodamų prekių ar teikiamų paslaugų pavadinimas ir (arba) darbo laikas.

Daugiau teisinės informacijos: https://www.infolex.lt/ta/116413:str12

Pabaigai

Išorinė reklama ne tik žaidžia su spalvomis, formomis ir žodžiais, bet ir prisiliečia prie kasdienybės, sukuria gyvą sąveiką su miesto erdve ir tampa neišvengiama dalimi mūsų visuomeninio kraštovaizdžio. Nuo nuostabių skaitmeninių ekranų, kurie žiba miesto širdyje, iki kūrybingų stendų, kasdien sugrįžtančių su naujais pasakojimais, išorinė reklama turi unikalų gebėjimą ne tik pritraukti dėmesį, bet ir kurti įsimintinus prisiminimus.

Tačiau turime nepamiršti, jog šių reklamų naudojimą reglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai, todėl turime juos puikiai žinoti. Šios reklamos privalo atitikti įstatymų numatytą tvarką bei savivaldybės, kurioje norite reklamuotis, standartus, todėl lauko reklamos derinimas su savivaldybe yra pirmasis žingsnis.

Kaip vertintumėte šį straipsnį?

Vidutinis įvertinimas 0 / 5. Balsų skaičius: 0

Įvertinimų dar nėra. Būkite pirmas!